Allting är ju perfekt

tja bloggen,

sitter i skolan på svenska lektionen och lyssnar på när läraren pratar om något ointressant.
Skulle ha uppdaterat igår kväll om vad jag gjorde resten av dagen men jag kom inte hem förän halv 12 och då somnade jag direkt, så tänkte berätta om den nu istället.

Var hos min polares kusin, Makke, med Sebbe, Fia och Lovisa, satt bara och tog det lugnt och tittade på film, hjälpte han lite och skriva text också(låttext). Vi drog ut en stund till nyfors och drog hem till en polare till Makke en stund och träffade Jeff(Rapparen Änglalik) som också var där, kul och få se han, lyssnar på de flesta av hans låtar, så de var nice :), sen drog vi tillbaka med bussen till årby och hem till makke igen, satte på ännu en film. satt och kolla på den till 11, sen drog jag hem med bussen och var hemma halv 12, la mig i sängen och somnade strax därefter.

Hade matteprov igår som jag sa, det gick faktiskt ganska bra, tack vare Oliver som hjälpte mig hur man skulle gå till väga för att lösa dem olika talen, stort tack till dig! :)
Så nu tror jag att det blir ett G åtminstone på matteprovet, hoppas det så får jag mamma på lite gladare humör iaf.

Iallafall tillbaka till denna dagen nu, Sitter på svenskan och ska skriva ett litet test nu om Handlingar och olika scener i filmer.
Uppdatering om resten av dagen kommer nog senare ikväll. :)

Wish me luck.
Byebye!

Robbin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0