Chilljerat

tjena alla glada läsare(typ inga läser men ändå haha.)

Tänkte ta och berätta om dagen idag som jag lovade imorse ;)
Eskil och simon vaknade lite senare, och vi snackade lite grann, sen skulle simon dra iväg till sin släkting, hans systerdotter fyllde, så jag och eskil drog iväg hemåt, eskil är ju födelsedags barn idag! :D tycker alla som läser detta kan kommentera och ge han ett grattis bara för att han är en av dem bästa personerna jag vet! GRATTIS BROR! Jag och Eskil drog till torget för att du bussen, ganska bråttom och eskil har ju fan ben långa som en giraff och kunde gå typ dubbelt så snabbare än mig :(

haha men det löste sig, fast vi missade bussen, fast då gick vi in på konsum och införskaffade oss något att dricka till bussresan hemåt, på bussen träffade jag fia, som jag hälsade på och ja, vi sa väl inte spec mkt, bara allmänt socialt snack, sen var det dags för eskil och fia och kliva av på torget i stan och jag skulle vidare mot skolan/hem (bor nära där)

sen väl hemma chillade jag bara, satte mig vid datorn en stund och lyssnade musik, tills jowie ringde mig och vi drog ner på stan och var med massa nice folk, var lite sociala med dem tills klockan blev runt 8-9 slaget, då det var dags att dra oss hemåt, jag och jowie hem till han i torshälla :)

när vi kom hem stod det käk och väntade på oss, satte oss och käka, sen drog vi in på hans rum och chillade till max :) sen har det inte hänt så mycket sen dess.. tänkte tips om två polare som rappar, och kallar sig för Beson och Verbal Vandal :) ligger etta på www.frizon.se :) Tycker det är värt och ta en titt på hans låtar. Kan tipsa om en :) lägger upp den här.

Beson ft. Verbal Vandal - Tänker tillbaka



Tänkte att det får avsluta inlägget, nu ska jag ha ett efterlängtat telefonsamtal med jonna och sen sova

Godnatt bloggen! :)

Robbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0