Dagen!

Somnade otroligt sent igår, eller ändå inte.. typ vid elva, var HELT SLUT!!! Lika fucking trött idag, hur orkar man med allt egentligen? aja, Dagen är vad jag skall skriva om, ifall ni är det minsta intresserade. Vakna, försent som vanligt.. Kom till skolan, gympan hade redan börjat.. FAIL! Drog till klassrummet med Ida oh Henke, eftersom jag inte hade med mig datorn kände jag redan då att jag var körd som fan! Ringde morsan när lektionen börjat, bad henne hämta datorn.. Hon kommer 30min senare, jag gör klart min engelskauppgift och fakka ur på hur duktig jag var :D Sen vare randomlektion (minnet är svagt!) Sen vare IT.. jävligt skönt ska ni veta! allt vi gjorde, var att plocka undan datorerna och grejer från lanet, sen var det RABATT I KIOSKEN! KAN NI TÄNKA, EN VANLIG COLA, ISKALL, FÖR 5 FUCKING KRONOR!!!!!!!!! Aja.. vi fick sluta efter vi fick varsinn musmatta från Atea, schtek som fan. Drog hem till robbin, som hade cigg men ingen tändare.. han letade i typ 20min.. sen säger jag "Robbin.. det ligger en tändsticksask där" hahahaha så jävla fail! Aja, tagga te stan, väl där ser vi en jävla massa människor, kan räkna upp vilka jag träffade idag om ni vill :) (utesluter de vidriga och jobbiga och mobbade) Cecilia, Therese, Simon, Troll, random-brud från festen hos Beson (JA JAG KAN STAVA SÅ TYST MED ER!!!!!!!!!!!!!!!!!), fan minnet sviker mig igen! Jag kan fan inte prata eller tänka idag, kan inte komma på vartifrån jag känner igen therese, kunde inte komma på namnet Otto, glömt massa ord, fan allt fakkar ur, speciellt mitt jävla minne! Sist men inte minst, så drog vi hem, satte mig vid datan.. och Ewelina bråkade med nån äcklig jävla fitta som inte vågar prata med någon annan än henne, det är rätt komiskt enligt mig. Men tror jag fick Ewe på LITE bättre humör iallafall, underbar människa är hon! Undrar fan om jonna är sur på mig, verkar fan som det men aja, hon säger att hon inte är de så får väl typ tro på henne eller nåt. Nu pallar jag inte skriva mer, för denna dag FAKKAR, HERRÅ PEACE NIGGAH OUT C YA BRAHS - Jowie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0