Dålig uppdatering! som vanligt

tjena alla glada

jag sa i fredags att jag skulle uppdatera senare om dagen, men nu blev det inte så efter som jag inte haft tillgång till dator när jag umgåtts med massa nytt folk, alltid härligt och träffa nytt folk, lära känna dem och bara umgås :D riktigt nice måste jag säga, så man slipper sitta hemma och bara ha tråkigt :o

Men iaf, tänkte börja och berätta om fredagen så tar vi lördagen idag därefter :)

Efter skolan i fredags drog jag ut med sebbe och vi tog bussen till skiftinge, där vi drog hem till hans övercoola brorsa frank, satt i hans rum med frank och hans kompisar, jozic, davve och robert, lite förkrök innan dem skulle dra till nån fest hos någon brud :)
riktigt nice, sen var vi väl där efter dem dragit, gick upp och tittade idol med hans farmor och farfar, riktigt coola människor dem med :D
Därefter drog vi ut och begav oss till stan med bussen, sebbe skulle träffa mitt ex, lollo, som dumpade mig för att ersätta mig med han. Riktigt jävla dålig stil av henne, kan ju säga att jag inte är sams med den människan. Var med dem till typ halv 12, drog hem med nattbussen och träffade emma på bussen, riktigt längesen, skönt och få prata med henne och få ut lite tankar ur huvudet, tack emma för att du förstår! sen när jag kom hem somna jag iprincip direkt, så himla trött.

Fredagen avklarad så jag tänkte berätta lite om lördagen :)

Vaknade rätt sent, ungefär vid 1, måste verkligen skärpa mig med tiderna om man ska orka upp till skolan :o
Iallafall, då drog jag ut med kim, och åkte och käkade på pizzeria, därefter drog vi hem till adrian, där det tydligen var lan och hälsade på alla som deltog :p haha, därefter drog jag ner på stan och var med jävligt mycket nytt folk, några bekanta dock. :) Var med, Sebbe, Jonte, Max, Kim och Simon :) riktigt trevlig dag, dock gjorde vi inte mycket, hängde på stan och bara tog det lugnt, sen vid 10 tiden drog ajg och jonte hem med bussen och nu sitter jag och bara tar det lugnt, inte mycket annat faktiskt, rätt chill dag idag, faktiskt skönt att inte ha supit så mycket denna helg, började bli en vana.. farligt och fastna i det. Därför glad att det blev som det blev.

Men nu känner jag att jag skrivit alldeles för mycket, det gör jag varje gång, har bara så mycket och skriva hela tiden och jag hatar att skriva utan detaljer, det känns så tråkigt då :) så ni får lida igenom och läsa långa texter om mina överintressanta dagar xd Ironi på högsta grad där.

Men nu hade jag tänkt och vara social mot stackars jowie alias jonte, han tycker jag skriver alldeles för mycket och inte pratar med han alls. aja.

Peace, love and understandning!

Robbin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0