Du har aldrig förtjänat all uppmärksamhet jag har gett dig.

Jag bad till dig tusen gånger och svor om evig kärlek, du bad till mig tillbaks och svor om evig kärlek, sen kastar du den i sjön som om det vore skräp, du startade detta hat och du har bara dig själv att skylla, ingen annan, för om du hade varit säker på din sak hade det inte blivit så här, jag känner ingen ånger, ingen alls, som du bäddar får du ligga och nu ligger du obekvämt och jag ligger bekvämt. Som rubriken säger, och som mina kompisar säger, du förtjänar inte mig, och du förtjänar inte all den uppmärksamhet du fått, med tanke på hur kall och hjärtelös du är, det är bara din förlust, jag hoppas du är nöjd.

Jag gjorde nyss slut med min tjej, hon var helt kall mot mig och allting började med en diskussion, som sedan blev till ett bråk, där hon sket totalt i mig och mina känslor, hon kastade allting i sjön och gick sin väg, hon sa själv med egna ord att hon brydde sig inte längre. Hat är vad jag känner just nu och jag måste skriva av mig, allt förändrades på en dag.. och hon är inte den personen jag trodde, hon förtjänar ingenting från mig längre, personen är nu borta från mitt liv totalt, jag skiter i dig, precis som du skiter i mig.

det får avsluta denna händelserika dag, med både negativa och positiva saker.
Nu hade jag tänkt att göra lite små grejer, sen är det dags att bege sig till sängen och sova.
Skola imorgon som man måste orka med.

Godnatt bloggen!
Robbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0