Ewelina Johnsson

Ewelina, du är en sån underbar vän, varför skulle jag inte försöka hjälpa dig? Människorna är inte värda din ilska, skriv inte mer till dem när du är arg, bella ska du inte skriva alls till mer!

du är en underbar människa, och du förtjänar inte att bli behandlad såhär. Jag hoppas verkligen att det fixar sig, jag ska hjälpa dig med allt vad jag kan, men det är svårt att hjälpa med dehär me bella när jag bor så långt bort :/

Men du vet att jag finns i alla lägen, dag som natt, glad som ledsen.. spelar verkligen ingen roll, bara att ringa, messa, skriva på msn, skriva ett jävla mail, bloggen vadsomhälst, jag gör vad jag kan för att hjälpa dig din underbara människa!

Älskar dig vännen min! Ewelina Johnsson är en underbar människa, det ska alla veta! <3



Jowie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0