jeflar vad inlägg

Gjort fett med inlägg, så måste ju göra ett inlägg för att säga detta ifall ni inte märkt detta själv!


Ska iaf tala om de senaste 2 dagarna

uuuhm igååår... vakna vi, tagga te skolan, ba massa randomshit i skolan, taggade till stan, där började det hända grejer!

Taggade till stan, träffade fett med folk. Satt ute med Thess och rökte ett bra tag (cirka 20-30min), gick runt, hon smacka nån ful brud, sen inte så mycket mer med det. Vi gick runt på stan i timmar, sen taggade vi alla till torshälla, där vi träffade Diana och Jennifer eller Jessica eller vad hon nu heter, iaf Thess systerdöttrar.

Sen aa gick vi in på konsum när småttingarnA^ hade taggat, så käkade vi kaka och drack cola, fett schtek.

Farsan kom upp med mina laddare och 100kr, skulle sova hos thess med robbin och cassie (STAVARN), robbin fick en jävla massa sms... sen bad Thess dem vara tysta bara ett litet tag.. det verkade vara SJUKT jävla svårt att respektera att hon behövde FEM minuter av tystnad!! Så pga av Robbin och Cassie så satt jag uppe med thess tills 05:30, skolan skulle jag till 06:00 Tack robbin och cassie! -.-


Men idag har jag bara socit, sjuk igen -.- och snackat med underbara ewelina, hoppas det löser sig med allt!! <333


Jowie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0