Jobbig dag till MAXX!

denna dag har verkligen inte gillats! tog skjuts av min bror till bussen, dörren vägrade stängas o handbromsen fastnade, så vi fick åka hem igen. När vi var hemma så stängdes dörren och handbromsen låssna WTF!?
iaf så fick jag skjuss IGEN till bussen. Vi gick in på hemköp, underbart att de har Mtn Dew och Vanilla Coke där nu!

Iaf, sen tog vi oss till skolan, jag o robbin bror då. Vi satte oss i klassrummet, sen vet jag inte vad han gjorde, jag gjorde iaf massa randomskit. Sen drog jag tillbaka till torshälla, tandläkaren. Och min jävla tandläkare måste ju ha nåt fel i huvudet, seriöst hon måste vara ett förrymt psykfall!

Sen drog jag till skolan, med moppen, utan handskar.. INTE OKEJ! Jag hatar denna kyla, den tar kol på mig!
Nu har jag druckit FETT med mtn dew, och ingen fick cigaretter av mig idag (A) för jag hade inga!

Iaf dagen kan suga min salte! Herråh, jowie här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0