Lack, igen!

Lack på allt! Lack på Kurrys jävla kiosk-team, dom stod ju mycket i kiosken.. Idioter! Jag har haft dehär jävla fittäckelhorlanet idag med skolan, idioterna i kiosken var ju där fett mycket, jag fick sitta där hela fucking dagen. Inte käkat nåt sen igår eftermiddag, inte sovit knappt nåt inatt, har ont i huvudet som ett jävla mongobarn! Jaja nu skall jag berätta om min dag. Jag vaknade, av att min morsa lackade ur för jag o robbin sov fortfarande (fail!?) Klockan var iallafall 08.15, vi börjar 08:30, och skolan ligger 30-50minuter från mig.. 50min med buss, som går sämsta tiderna i världshistorien. Iallafall när jag kommer dit, så lackar peter ur för att vi är försenade, jag skiter i vad han säger och är allmänt olyssnande (jag är nog en rätt dålig lyssnare). Jag drar till jävla kiosken, där Ida sitter och spelar WoW, avis.se? jag glömde ju datorn hemma dum som man är. Iaf, satt där ett tag, sen vare dags för KURATORMÖTE O_O' Iallafall så tycker min kurator att jag är nazist, har konstiga åsikter och inte kommer få något jobb senare i livet, skojskoj! Sen så drog jag tillbaka, och mina vänner fann mitt kurator-samtal underhållande, kan inte annat än hålla med dem :) satt i kioskfan typ resten av dagen. Robbin och Smannie failade på cs-cuppen, första rundan också, mot kim och... Jocke tror jag han hette? Osäker på den saken ska ni fan veta! Han hade iaf röd mössa, koss-hörlurar (domhär som alla mainstream människor har), typ vit tjocktröja tror jag och jeans.. osäker! Men om någon känner igen denna man, upplys mig om hans namn. Iaf, det var 2 randoms som typ ingen kände som vann CS-cuppen, varken Anton Lindholm + Jani Rantanen eller Simon Holmberg + Anton Eskil Andersson. Detta fann jag otroligt underhållande, för båda var helt säkra på att de skulle vinna^^ osäker på om eskil egentligen heter andersson? Måste fan kolla upp dedär! Iaf, sen satt jag i kioskfan, gjorde ingenting. Sen blev Ida, Kurry, Pelizoli (stavarN^ på G?) och Smannie hemskickade, för ingen av dem var i kioskfan när de skulle, ÄGDA (A) Kiosken stängde i typ 10-20min, sen fick Sofie och Andri hålla i den, fyfan, sofie jobbade som en jävla oxe, och min sovande katt, eller en påkörd grävling har fan bättre koll än Andri, svär det var typ 20pers som snodde grejer på mindre än 5min, riktigt underhållande! Sedan blev jag irriterad som fan på andri, bad han dra åt helvete etc, så jag och Jani gick ut på en cigarett, som vi fick pga att jag gav Jotti (Joakim Eskola) en kexchoklad :) JUSTJA JAG SÅG BLATTAR (sorry för uttrycket, men utlänningar iaf) SOM KÄKADE PANPIZZA MED BESTICK WTF!?!?!?! aja, när skiten var slut, tyckte Stefan att vi skulle städa utanför, för nån (inklusive jag) hade slängt massa grejer där, alla blev sura som fan, jag gick in o sket i att städa, snäll som man är, men tack till Erika Jessica Fundberg (tror det var så?) och Anton Lindholm som faktiskt städade! Men seriöst, jag skulle vilja vara cirka 145-150 eller liknande, tänk vilken underbar höjd! Man går på stan, och kollar rakt fram, och ingen skulle tycka att man var ett äckel, man kollar ju bara rakt fram, inte ens eget fel om nån storbystad dam står framför en? Aja dagens hissningar! Ewelina, underbar blogg, rolig läsning! Kåt-jonna, underbart söt och snäll tjej, betyder mycket :) Skjuts, finns det något underbarare än att få skjuts hem till en varm maträtt när man inte käkat på över ett dygn? tror fan inte det! Josefine Löfving's och Simon Johanssons framtida förlovning! GRATTIS TILL ER! Dagens Dissningar! Kiosk-gruppen, återigen, otroligt dåligt jobbat av er, inget illa menat, men kurry och Pelizoli (kallar honom frånochmednu för pelle!) var där kanske 20min sammanlagt, RIKTIGT dåligt! SMS!!! Jag hatar att man måste skicka över tre tusen sms varje fucking månad, bara för att svara på när folk messar med mig, visst jag messar gärna med folk, men de har oftast inget vettigt att komma med!! Stefan, jobbig man, ogillar skarpt! Pirog, gorbys! Luktade helvete i hela rummet varje gång nån jävel beställde gorbys, gillade inte! Men pusshej negerkuk, Jowie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0