LAN

tjena bloggen Jag tänkte berätta om igår, då det var lan i skolan från 8.30 till 22.00 :) Tänkte inte berätta så mycket eftersom Jowie har sagt det mesta om lanet igår, men vi var väl där, jag spelade CS turnering med Henke, och sen var jag mest i kiosken med Ida, Henke och Jowie :) Ganska kul kväll igår, spelade lite guitar hero också, men det gick inget bra alls, så jag slutade sen :p Rappade uppe på scen också med danne, tänkte att när vi inte har några scenframträdanden får man bjuda på sig själv, säger tack till danne som tvingade upp mig på scen och fick bort scenskräcken ifrån mig! Du var grym. Iallafall, när allting var slut då, klockan 22, så drog jag, eskil och simon hem till Dan i Myrtorp :) riktigt nice snubbe de där :D Hos han kollade vi på filmen "The Football Factory" riktigt nice film som handlade om fotbollshuliganer och slagsmål. Sen var vi hos danne till typ 23, sen drog vi hem till simon med bussen, till torshälla, var hos han.. gjorde inte så mycket bara chillade, eskil och simon satt o lirade lite :) medans jag låg i sängen och kollade på. det var nice. men ah.. en sak som är mindre nice är att jag vaknade nyss, och att jag har skola, så jag försov mig, vi började 09.05, och jag vaknade 10 över 11, så jag ringde och sjukanmälde mig och eskil, nu ligger han och sover i sängen och jag sitter vid hans dator och bloggar, haha. Eskil har blivit utslängd från skolan, så nu ska han leta jobb och skaffa egen lägenhet lite senare, och påbörja ungkarlslivet ;) haha eller vad säger du eskil? Blir nog till och flytta hem till han :D haha, jag har nog inte så mycket mer och säga för idag, får väl komma med en uppdatering senare ikväll om dagen idag :) Peace out! Robbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0