Skolan

Förlåt för dålig uppdatering, inte orkat/haft tid helt enkelt!

Tänkte börja med att berätta om dagen igår, Jowie har redan berättat om den misslyckade morgonen, var i skolan, och inte gjorde mycket alls, var med på idrotten för första gången på väldigt länge xd dockvar jag bara på gymmet. men ändå haha, så efter skolan drog jag hem och möts av blicken att kim är hemma hos mig, så de blev till och vara med han hela dagen, träffade sebbe, fia och lollo sen när vi skulle till stan, ingen vidare uppskattning på det, efter som jag gjort slut med lollo för 2 dagar sen, spända känslor! sen träffade vi Micra, drog och köpte ut cigg åt oss, sen blev det att dra till stan, va med dem ett tag, sen ta bussen hem, väl hemma tog jag det bara lugnt!

Ingen händelserik dag igår, men kände ändå att det var värt och ta upp det.

Nu till dagen idag, sitter i skolan och har rast, efter rasten är det matteprov som gäller, kommer gå skitdåligt.. har inte tränat alls, men det är smällen jag får ta.

Nu måste jag verkligen gå dit så jag inte kommer försent.

Uppdatering för dagen kommer senare ikväll

Önska mig Lycka till!
Robbin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0