Skolans stolthet?

Just nu känner jag mig jävligt stolt :D
Skrev nyss en svenska uppsats om filmen Nyckeln till frihet.
Jag skrev hela 4 sidor och läraren sa att detta är VG-MVG nivå, gissa om man är stolt eller, det har bara gått skit i skolan annars, detta var verkligen vad jag behövde! känns som jag skryter lite grann haha (a) förlåt isåfall.

iallafall slutar jag 11, matte lektionen inställd för att hela rekarnegymnasiet har "Må-Bra dag" :)
så skön dag idag och allting känns perfekt även om det inte är det, så orkar jag inte bry mig, finns viktigare saker i livet att tänka på!

Kände att jag behövde skriva av mig lite, skriver lite senare om dagen idag :)

haaa de gött!

Robbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0