Tråk tråk tråk och massa mer tråk?

Jag har så jävla tråkigt så du kan inte tro det, det är som att tråkigheten har invaderat all annan tråkighet så det blir ännu tråkigare! Har nog aldrig upplevt en sånhär tråkighet, wow är cp, ingen är social på msn, enda positiva med detta är ju då att Josefine Löfving var cool o skickade randomsms #1! "Fan vad högljudd en tjej är här på bussen =S hon låter som ett muterat marsvin O.O' <3" där fick man sig ett skratt, typ som hon fick sig när jag talade om dagens fail igår :) Nu är det dock tråkigt och tyst igen, ida sitter inte vid datan den jäveln! hon ska in på skype o snacka med mig, pulla kan hon göra senare! Hon kanske inte pullar, men vad hon än gör så kan hon fan göra det senare och vara social med mig istället! för vet ni, jag har TRÅKIGT SOM FAN JAG FÅR DAMP AAARRRRGH EN HÄST EN BIL OCH EN JUDENEGER PÅ EN BLÅ KATTFAN!!!









Jowie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0