Uppdateraren number one!

Förlåt Jowie!

Jag har inte uppdaterat bloggen på aslänge, det är för att igår när jag skulle hem pallade jag inte dra hem till pappa så jag drog till mamma och sov, och har inte tillgång till dator där.
Återigen förlåt alla! :)

därför tänkte jag berätta om Söndagen och dagen idag nu, och göra en hiss/diss lista som avslutning.

Då börjar vi med söndagen, jag drog till stan med jowie och var med massa folk, vi hängde bara på stan, pratade och bara umgicks, rätt mysigt faktiskt! :)
Jowie blev utslängd ifrån gallerian också(ett ställe vi hänger på) så han åkte hem, mindre kul därefter :/ kan berätta mer om det sen!
Efter vi varit på stan till typ 7, drog jag och Sebastian Larsson till torshälla och hem till han :)
Satt och lyssnade på när han fick skäll av sin farsa pågrund av olika skäl, som jag inte tänker berätta här för jag tror inte han skulle uppskatta det :p
Sen efter han fått skäll, satt vi på hans rum i typ tre timmar och snackade om alt möjligt, kollade på lite bilder och så. låter tråkigt, men det var rätt nice ändå :)
Var där till typ 9, sen smsade eskil mig och ville att jag skulle komma till torget i torshälla för han ville prata med mig, och jag behövde prata med han, så sa hejdå till sebbe och begav mig ditåt :) väl där snackade jag med han och lite senare kom mia och hennes kompis(vet inte vad hon heter) och så var vi med dem en stund tills bussen kom vid kvart över 10 :), då tog jag och eskil bussen tills stan, väl på stan var vid med lollo och sebbe, vi gick till donken och käkade, träffade på en rolig, dragen/påtänd alkis som typ pratade finska med sig själv, hahaha :D
Efter donken drog vi runt på stan en stund, tills jag och eskil skulle hem vid typ 11. Satte mig på bussen och åkte hem, och somnade typ direkt :)

Sen var det de där med jowie och att han blev utslängd från gallerian, an stod och hängde på en skylt och skrek, så skylten höll på och ramla, medans jag snackade med fia, så kom en vakt och sa "Du är avvisad härifrån för du skrek högt, det stör omgivningen, så gå härifrån och kom tillbaka imorgon, tack så mycket"

haha, lite halvroligt sådär, men ändå trist :/
Aja iaf söndagen avklarad, tänkte berätta om idag.'
började med att man kom till skolan, och typ inte gjorde ett skit på hela dagen, vi planerade bara med projektet som då är ett lan, och fixade sista grejerna till det, för vi ska ha det imorgon, så aa.. vi slutade 12 också, rätt skönt! :)
Imorgon så ska dem som inte blev klara idag gå extra tidigt till skolan imorgon för att fixa det dem har kvar, såa tt vi får ett nice lan, ska bli jävligt häftigt! :)
iallafall, efter skolan så drog jag hem, tills jonte ringde mig och sa att jag skulle komma ner på stan, hängde med nästan samma folk som i söndags, bara lite nya, alltid kul och träffa nya människor! :) så blev vi utslängda igen... haha på grund av att vi satt på golvet när det var brist på plats på den ända bänken som fanns i rummet vi satt i.. haha.
Så drog jag ut från gallerian, med jonte, flay och jackie och nåra till :) så beslutade jag och jonte att vi skulle ta bussen hem.. klockan var typ halv 7 då. Väl hemma hos han käkade vi och snackade lite, sen drog vi ut och var med danielle :D riktigt trevlig tjej, lite senare kom sebbe, som vi var med i typ 30 min, sen skulle danielle hem och då drog jag och jowie hem också och sebbe drog och var med mia :) nu sitter vi här och bara chillar.

Måste berätta en sak, har skrivit detta inlägg om och om gen 3 ggr nu, och äntligen har jag lyckats, har råkat uppdatera sidan så all jävla text försvunnit och jag har varit tvungen och skriva om det 3 ggr, gissa om jag var lack.. :o
ni kan ju fråga jowie (a) och vissa på min msn hahaha.

Iallafall, Nu kommer min hiss/diss lista, på tre grejer som jag tycker är thumbs up, och 3 andra jag tycker är thumbs down :p

Hissar:

1. Musik - Det gör mitt liv så mycket bättre, både när jag skapar musiken, och när jag lyssnar på mina favoritlåtar, stor tumme upp på det!

2. Nytt folk - Det är alltid kul och träffa nytt folk, så kul för man har så mycket och prata om, och man lär känna varandra och det blir liksom, nya personer i ens liv, det gör ens dagar bättre! :)

3.  www.johnsonplaze.blogg.se - bara för att ewelina är bästa på att blogga och att hon skriver så bra, nice blogg och följa, rekommenderas starkt!

Dissar:

1. Vinter - Jag hatar allt som har med vinter och göra speciellt kylan, den tar kål på en verkligen, sommar NU tack!

2. Kärlek - Just nu är jag trött på tjejer, alltså inte som vänner.. men förhållanden, jag är verkligen dötrött på det. ända jag får är falskhet. jag pissar på det just nu.

3. Lärare - Dem är ibland jävligt jobbiga, sjukt jävla irriterande lärare har vi i vårat program, jag har lust och döda dem ibland :o och jag skojar inte! stor diss till dem!


Tänkte komma in med dagens låt som avslutning också!



Dagens låt:

Ill Bill ft. Necro - Our life



Ska försöka bli bättre uppdatering, nu har ni lite och läsa iaf :D Ha det bäst! Robbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0